H a l l å d ä r

Gudars i helvete vilket "hallå" det blev av allt prat om systemkameror samt kompaktkameror! Ärligt skiter jag i vilket, följ ditt hjärta om vad som passar dig bäst, sen vad alla andra säger är fullkomligt oväsentligt ♥ Nog om det nu, punkt

Förövrigt åkte Mathias iväg för att handla och jag har lagt barnen för en stund sedan! Var även ner till grannen en sväng också med en barnfåtölj :) Hoppas dom blev glad, men det tror jag nog! ;)

Kirrar upp ett mobilinlägg på en stund, för dom nya picsen finns i min mobil.. får inte igång min bluetooth heller. Wellwell, nöjd är jag iallafall :) Annat kan man inte bli tycker jag. Tack Mathias för den superfina försenade födelsedagspresenten ♥♥

     FEEEEEEEEEEEET länk till Mathias ;)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0