Lovely

Finns det ens något mysigare med en brännhet värmekudde på ryggen när man har smärta till tusen? Värmer den alltid 3 minuter i micron, alldeles lagomt!

När Matti fyllde år här för något år sedan så var han en riktig storhandlare på hälsokost butiken, hade dom sålt sand från sahara så hade dom lurat på honom några ton.. för han köpte verkligen allt i vitamin form och pulverdieter och allt vad det hette så jag köpte ett present kort åt honom där.. Men fin i kanten som han är så tycker han bara att det är tattigt att handla med presenkort, för killar ska det ju tydligen vara cash is king så då tog jag det där presentkortet innan det gick ut :) Unnade mig en välbehövlig vetekudde och gudars vad jag älskar den! Banne mig också..


Kommentarer
bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys Designa sko tävling.

Börjar närma mig finalplats och vinner jag pris delar jag på vinsten



http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0