Ny kyl och frys!

Inte speciellt intressant (för er kanske) att se en bild på en frys och kyl, vem har inte sett en sådan? Men idag fick vi dom iallafall ;) Ec som levererade dom var ju inte speciellt nöjda och glada över top´s lilla påhitt dom gjort under och bakom kylen! Dom har nämligen plankat kylen under och bakom, och för ett år sedan på besiktningen så sa dom att vi inte får flytta kylen eller dra fram den för rengöring! Fräscht, nå inte. Så idag gjordes det också, grreeeat!

Förövrigt har det vart (och är ännu) kanon väder ute så kidsen har vart i svanparken för att spana in kaninerna, eller ja kaninen! Snålfan kan man tycka, vaddå en jävla kanin? Gud vad den ska känna sig ensam där alltså :(
Djurälskare som jag är. Nä, inatt går jag och hämtar hem den där ensamma stackarn då blir nog barnen glad!

Skämtåsido, nu ska jag kirra upp lite bilder i ett nytt inlägg.. en blandad kompott som jag inte visat er! Ska bara leta igenom lite först, vad som helst kan man ju inte lägga upp :) Bitterf*ttor finns det gott om.. hejpa!

Kommentarer
alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hejsan :) skulle du kunan vara jättesnäll och slänga in en liten röst på mig här ? (A) skulle så gärna vilja vinna och tar bara 2 sekunder



http://www.gratismakeup.se/Competition.asp?picture=trkap20100804125451cv



tack på förhand och förlåt om jag frågat förut.. men man kan rösta varje dag =)

2010-08-06 15:52:43
URL: http://vadfanskajagheta.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0