Otur och slarv!

Jag har alltid sådan otur. Passade på att lasta tvättmaskinen full med sängkläder eftersom solen lös och det var helt vindstilla (hänger alltid ute på balkongen) så när tvättmaskinen var klar så gick jag ut för att hänga upp allt, då hade det hunnit bli halvt storm! Lyckat. Var femte minut får jag gå ut för att kolla så att det inte ramlat ner något, som sist då der ramlade ner hos grannen och jag fick hämta fiske spöet för att "fiska" tillbaka klädesplagget. Bra där.

Nästa grej då, jag var alldeles för snabb med att beställa telefonen! Matti gav ju mig en när jag fyllde år, den har dock kommit men vi ska låta det paketet gå tillbaka (även hans nya telefonen ligger i samma paket) eftersom den jag beställde var fel, jag ska ha en Xperia mini pro INTE en Xperia mini! Skillnad kan jag säga, för pro har tangentbord men det har inte den andra, vilket jag upptäckte redan när paketet hade kommit, dock hann jag upptäcka det innan vi tog ut den och öppnade. Så det paketet får ligga kvar och åka tillbaka!



Sony Ericsson Xperia X10 mini                        Sony Ericsson Xperia X10 mini pro



                               

Så då gjorde vi en ny beställning, men Mattias telefon var slut men min fanns så då var vi tvugna att beställa från en annan sida! Så nu är den packad och skickad och den rätta telefonen jag ska ha är på väg! Tydligen vart jag alldeles för glad så att jag råkade beställa fel. Tyckte att det var en aningen konstigt när Otto frågade mig över msn för ett par dagar sedan om jag beställt med tangentbord eller utan, jag skrev såklart med! Trodde jag ja, hade väl ingen aning om att det fanns med och utan. Men nu vet jag! Och jag längar tills jag får den :)



Kommentarer
sofi.

Men lilla gumman dog inte otto i vintras i en skoter olycka?

2010-08-12 18:14:39



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0