Presenter och bus!

Hej på er! Ber om ursäkt för min dåliga uppdatering idag men har verkligen inte orkat blogga, har inte ens vetat vad jag ska skriva om! Jag har iallafall gjort Mathias beroende av att spela yatzy på facebook, haha han som inte ens gillar spel är fullkomligt besatt så det smäller om det! Så ikväll vet han vad han väntar sig, haha.. en yatzy revansch såklart :)

Förövrigt har dagen bara vart lugn! Barnen och Mathias åkte till Hakkas omkring nio tiden imorse tror jag den var och kom hem vid tre tiden så jag har haft lite egentid, tvättat bort en jäkla massa kläder.. sen har jag bara latat mig. Har vart så jäkla trött hela dagen!

Sen efter middagen så vart det bus och lek och stoj för hela slanten, trodde barnen skulle bli trötta efter det men icket för dom är nämligen vakna än. Nåväl, sen kom även A förbi och uppvaktade Felicia och mig.. även Bellsa fick en present hon med! Felicia fick ett par snygga jeans och massa klistermärken som hon är tokig i, Bella fick en söt bok och en karra påse.. justdet, även Felicia fick också en karra påse (jag var dock rätt snabb med att gömma undan dem,  är inte Lördag idag ;) ) och jag fick en body scrub från body shop i stockholm, fick även underbart söta muffins formar! Vit/ljusrosa med hjärtan på. Sweet! Tack A för presenterna :) Superfina!

Nu har iallafall Matti duschat klart så nu ska vi utmana varann i Yatzy, haha pensionärsvarning här i huset? Kan man lugnt säga!

Hur har eran helg varit? Har ni gjort något roligt? Berätta berätta, jag vill veta..

Kram på er fina.



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0