Tack :)

Inte mycket till kalas idag inte, som sagt tidigare så firar vi på Lördag så den här dagen har bara varit lugn! Lovade iallafall mig själv att ha en städfri dag, haha jovisst.. det höll inte länge. Mathias skulle laga middagen eftersom det är "min" dag, jovisst.. jag gjorde hälften ;) Och lagar man mat så brukar disken automatiskt tas om hand av den som lagar, men icket.. ;P Nåja, inte klagar jag heller speciellt mycket för jag gillar faktiskt att städa och sådant, oavsett om det är min födelsedag eller inte. Det är ju inte så att jag är 14-15-16 år då ens födelsedagar är tipp topp och paketen ska flöda.. nja, faktiskt inte. Tycker inte att 22 år är speciellt att fira, MEN
jag är jätteglad för alla grattis hälsningar jag fått här på bloggen samt facebook :) Fungerar inte att godkänna alla kommenterar, är 234567e gången det inträffar nu..

Väntar förövrigt på att Pappa ska maila mig lite bilder som han tagit idag så kan jag bjuda er på några sen! Haha, jag kanske ska kolla min mail för det första, kanske redan har fått bilderna. Hörs kanske senare då?

Kram på er ♥

                Tycker bilden var så söt, håller ni med?


Kommentarer
Hakkas

Grattis! önskar susanne daniel jennifer rebecka och ebba

2010-08-04 17:55:00
johanna

tack för alla kommentarer, har inte haft ork att svara på dem tidigare men jag blir jätte glad när du (och alla andra) skriver. Hur gamla är dina barn ? :)

2010-08-04 18:21:19
URL: http://kukensvrede.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0