Tänk en extra gång innan du handlar

Kom att tänka på en sak, skriver inte alltför mycket om just barnen i den här bloggen så mycket nå mer! Om man tittar längre bak i arkivet så skrev jag bara om dom, dagarna igenom! Älskar dom över allt på denna jord. Visst, jag lägger ut bilder ibland och skriver då och då om dem, men har dragit ner på det litegrann.. vet ni varför? Jag tänker inte ta emot en massa skit nå mer, jag ska kunna visa kort på min barn och skriva om dom utan att jag får höra vilken värdelös Mamma jag är m,m.. för jag är inte en sådan! Trots att man säger att man inte tar åt sig av elaka kommentarer så gör man det ändå, trotsallt.. för någonstans bryr man sig ändå, annars hade man inte gett ett "svar på tal". Men jag är less, så otroligt jävla less på alla skit kommentarer som vissa bara måste trycka ur sig för att få sig själv att se bättre ut.

Det är just det som fått mig att backa och tänka ett par extra gånger innan jag lägger ut vissa bilder, eller skriver vad som helst.. om just barnen! För jag vet vad det finns för svin här ute. Jag menar förstås inte alla, absolut inte.. men bland dom som läser min blogg så finns det minst 2 st psykos som det bara kliar i fingrarna på att få lämna någon kommentar som är elak! Dom som jag vet skriver elaka kommentarer är oftast anonyma fanskap, och jag vet att det dom skriver hade dom aldrig någonsin vågat säga face to face för då vet dom att jag hade jagat dom land och rike runt för att ge dom vad dom förtjänar!


Jag kommer fortfarande att lägga ut bilder på barnen, skriva om dom osv men fortfarande lika sällan.. kanske att jag skriver mer, allt beror helt på. Men jag är bara så otroligt less, sårad, ledsen, arg. Det får man vara, trots att man är en bra Mamma.. för en dålig, det är det sista jag är. Nu vet ni. Kram på er fina iallafall, ni betyder! ♥


Kommentarer
sofi:)

Du är världens bästa mamma gumman jag är imponerad över de jobb du gör :)

2010-08-12 18:24:42



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0