Trögfattad som man är

Har just fått min nya mobil :) Är rätt så nöjd, fast det är bara jag som är så förbannat tröglärd, haha..
När jag skulle välja språk så råkade jag sätta på turkiska, var nära på att skicka min mobil med matti på hans jobb så att hans banan vänner får fixa, dom kan ju alla sådana språk! Men jag fixade det till sist iallafall.. Men den är jobbigt att lära sig ska jag säga.. så nu medans kidsen ska vila så ska jag sätta mig och läsa instruktionsboken, varje ord och mening så att jag fattar någon gång ;)

Spelade iallafall in en liten video snutt åt er när ungarna busar, får lägga in den senare idag när jag fattar lite mer, haha..

Hej på en stund.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0