En lista när man har tråkigt.

Du heter? Marie
Smeknamn: Mia (hatar det smeknamnet mer än någonsin!)
Låt som du sörjer till när du är ledsen? Ingen speciell
Beroende av? Cigaretter, trocadero, mobilen, datorn
Vad tror folk om dig?
Ärligt skiter jag i vad folk tycker om mig ♥
Vad får du oftast komplimanger för? Mitt långa hår :)
Hur imponerar man på dig? Ärlighet, mer behöver jag inte säga
Brukar du skratta för dig själv?
Det gör väl alla, haha?
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
"Inget svar, provat ringa 10 gånger"
Var bor du? G-vare kommun
Trivs du där? Tillochfrån, vill helst flytta 
Hur svarar du i mobilen?
Beror på vem det är som ringer också ;p
Vem ringde du senast?
Mathias
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Seriöst så minns jag inte, så då var det nog inget viktigt heller.
Brukar du komma i tid:
Till 99% av gångerna så ja. Pinsamt att komma sent.
Hur känner du dig nu:
Trött och smärta
Vanligaste färg på dina kläder:
Svart
Vad tycker du om fötter:
Usch, gillar inte fötter.. spelar ingen roll om det är mina eller dina.
Vad saknar du:
Mitt gamla jobb..
Hade du en bra kväll igår:
Hyffsat
Favoritdryck på morgonen: Vatten
När brukar du oftast gå och lägga dig: Allt mellan 22-01, beror på.
Är du blyg?:
Ibland
Sysslar du med någon idrott:
Inte nå mer
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jo
Har du spytt offentligt: Nej
Är du nöjd med ditt liv: Hade kunnat vara bättre
Är du bortskämd: Sådär
Vad gör du i morgon: Ingen aning
Vad är det värsta du vet? Oärlighet
Har du bra vänner och äkta vänskap? Hyffsat
Vad är det finaste du fått?
Mina barn såklart!
En speciell dag du minns: 7/8-07 och 12/3 -09
Du samlar på: Inget
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen speciell
När grät du senast: Minns inte
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Spara!  
Vill du ha barn? Har redan två barn
Är du musikalisk? Nej
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten 
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Flera gånger 
Biter du på naglarna:
Jo, tyvärr :(


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0