2010-01-12

Hej på er! Nu har min Pappa varit hit på besök :) Blir alltid lika glad när han kommer och hälsar på, även barnen blir också superglada. Såklart har vi fotat en massa, måste passa på då min bluetooth inte fungerar, så får vänta att han skickar bilderna åt mig senare idag så får jag visa er lite nya kort.
Måste även ta och sätta mig ner någon kväll och föra över bilder och sedan framkalla, har en massa nya album som måste fyllas upp. Kul för barnen att kolla tillbaka på när dom blir äldre :)

Nu sover iallafall Bella, ska försöka lägga även Felicia också. Så får dom sova lunch en stund, hade velat gå ut i det här fina vädret också. Nu ska man verkligen inte klaga, är ju som vår ute! Härligt. Slippa frysa, vilken underbar känsla ♥

Ska kika lite bloggar nu och vila lite, hörs senare. Kram på er!



Just det, idag blir ju Bella 10 mån ♥

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0