2010-01-18

Godmorgon på er, tandvärken är borta. Skönt! Kom på att vi hade tvättstuga idag, men som vanligt är det någon tattare som snott våran tid. Snart blir jag illa tvungen att köpa en tvättmaskin hit med inbyggd torktumlare, jag vägrar att ha det såhär men samtidigt vet jag inte om det är värt.. Barnen äälskar att bada badkar. Det tåls att fundera en kort stund på. En tvättmaskin är ju alltid flyttbar ;) Haha. Förövrigt är jag dö röksugen men jag vägrar gå ut, får klara mig helt enkelt.. Är på ren svenska storm ute. Går knappt att öppna ballis dörren, lyckat!

Förresten, har gjort en deal med Matti. Om han hjälper mig att få in videos på barnen här i min blogg så kommer jag att länka honom! Men först ska han fixa det. Jag vill så gärna visa er Felicias allra första steg, när barnen busar, första mat måltiderna, allt! Så vill han ha en länkning till sin blogg så är det bäst han sätter fart, haha.
Ni lovar väl mig att inte besöka honom? HAHAHA ;)



Mathias med ansiktsmask, haha bilden är kanske 1 år gammal om inte mer? Hehe.





Jag älskar dig så mycket att det gör ont ;) Mitt lilla fina hjärta!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0