2010.01.07

Blogg.se har tjorvat mer eller mindre hela dagen så jag har inte kunnat logga in, därav ingen uppdatering heller. Men nu verkar det då fungera, eller ja.. haha, jag är ju inloggad redan ;) Har iallafall tagit mig en underbar välbehövlig dusch och snart är det kvällsfika, och en massa sallad. Fy vad gott! Undras om det är något bra på tv ikväll, om inte annat har jag en ny film att kolla :) Snart börjar ju lets dance också, eller ja ett par dagar är det ju kvar.. Gudrun Schyman ska ju vara med, haha det ska bli ett sant nöje att kolla. Hon lär ju åka ut i början, åtminstone vad jag tror! Hehe.

Har en massa bilder att visa er på barnen, som är nya men ingenting verkar fungera som det ska. Otroligt! Och Bella har lärt sig att säga Mamma, det låter hur gulligt som helst. Och jag blir lika glad varje gång, hehe. Antingen säger hon det som man ska.. Mamma. Eller så låter det Mam-mam-mam. Och titta kan hon också säga, och titta där. Även Felicias tal har blivit mycket bättre, nu är det inget "bebis-prat" nå mera utan hela ord och långa meningar. Sen har hon blivit en riktig härmapa så man får verkligen tänka efter vad man säger. Haha. Just det, idag blir hon ju 2 år och 4 månader min stora tjej!


Nu ska jag ta min medicin sen blire kvällsfika!





Tycker att den här bilden är så himla fin, den "återspeglar" verkligen Gällivare perfekt!



Kommentarer
Annika<3

fint blogg :)

2010-01-07 20:06:54
URL: http://loveisintheaiir.blogg.se/
Annika<3

sv: thihi... tackar ;D

2010-01-07 21:27:12
URL: http://loveisintheaiir.blogg.se/
Louise

Hejsan, hoppas allt är bra med dig.

Nu kan du läsa svaren på min frågestund del 1, 2010. Kom gärna in och titta!

Och läs gärna lite i mina andra kategorier som handlar om viktnedgång och drömmar:)

2010-01-08 10:36:10
URL: http://laalee.blogg.se/
Anonym

vad gott med kvällsfika

2010-01-08 11:21:14
URL: http://moonbell.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0