28e Januari

Godmorgon, här har vi vaknat omkring sju tiden. Jag är trött med andra ord, hehe.
Stormen verkar ha lagt sig ute men då är det tok mycket snö också. Alla vägar är igen drivna, mindre kul :) Inte ens våra tv apparater fungerar, inte boxern heller. Ännu mindre kul!

Ska ta och fixa mig lite frukost sen packa Felicias dagisväska med lite extrakläder, tutte och snutte ska ju också följa med :)


Ska visa er en såå jäkla fin bild som jag tog på Bella om det var igår eller i förrgår ;)





Den här bilden ska jag göra två förstoringar på, en åt mig och en åt Mamma :)

(Mamma, jag vet att du läser min blogg. Blir den här bilden bra?)

Hej sålänge! Kram

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0