Babykläder

Letar ni efter dom perfekta babykläderna? Då tycker jag att ni ska kika in på denna sida ;)

www.oiidesign.se/babyklaeder/index.php


Jag föll pladask för dessa två plagg ;) Då jag själv har 2 små barn så vet jag att dom kläder jag har på barnen ska vara fina och framför allt ha bra kvalité!


Denna söta pyjamas ;) PJ pyjamas.
Visst, den kanske är för pojkar. Men jag hade lätt använt den på mina två tjejer, snyggt!






Hoodie Kikuya. Så jäkla fin tycker jag den är!!





Vill ni se fler av deras söta och alldeles underbara kläder så klicka er gärna in på deras hemsida ;)

www.oiidesign.se/babyklaeder/index.php




Kommentarer
Kurt

Vad fin disgn du fått. Söt felicia på bild, hoppas det gick bra att ge henne sprutan.

2010-01-22 19:52:56
sara

hejhej.

Jag driver ett UF-företag som säljer armband till välgörande syfte t.ex. till barncancerfonden.

Kolla in på hemsidan www.pguf.blogg.se och se om det finns något armband just du är intresserad utav.

2010-01-23 13:51:53
URL: http://pguf.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0