Bara en tanke än sålänge!

Jag funderar och har gjort det ett bra tag, ska fundera en stund till faktiskt. Ska göra som dom flesta andra bloggar jag läser, lösenordskydda min blogg så att bara dom nära och kära får läsa. Då kan man släppa ut sina åsikter och tankar, samtidigt som man vet vilka som läser och inte!
Dessutom så kan dom nyfikna jävlarna leta sig någon annanstans, för här kommer ni inte in och läser nå mera ;) Tråkigt va?

MEN det är inget som är bestämt än, ska fundera ett kort tag till på det.

Ni som vill fortsätta läsa min blogg kan lämna en kommentar nedan så mailar jag er loggin och lösenord! För att få lösenordet så vill jag veta vilka ni är!!

- Mailadress
- Bloggadress

- Har ni ingen blogg så krävs det att ni har en mailadress och att ni lämnar erat namn!

Kommentarer
anna

jag vill fortsätta läsa din blogg =)

2010-01-22 09:36:49
URL: http://erniiee.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0