Barnkläder, från golv till tak!

Gudvarns vad vi har vikt barnkläder och donat, jag och Mathias. Jisses. TEAMWORK! :) Köpte idag trådbackar/hyllor för att skapa lite ordning och reda med barnens kläder istället för att ha en byrå i varje rum ungefär. Så nu är vi så gott som klara. Mina händer och fingrar värker till tusen.  Skönt med ordning och reda! Ska visa er lite bilder senare när jag orkar fota, nu är jag alldeles slut och har lagt mig ner en stund med mini pc:n i famn! Ska läsa lite bloggar och sådant medans barnen leker snällt.

Snart middag, vad laga?

Tar tacksamt emot middags/lunch förslag då min fantasi inte flödar så bra.



Hej sålänge. Kram

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0