Bilder kommer senare..

Sådärja, nu är det färdig möblerat och plockat för idag. Vi har bärt ner till förrådet, eller okej Matti gjorde det. Men resten har vi faktiskt gjort tillsammans, så förhoppningsvis börjar barnen leka i sitt nya rum nu. Det rum dom haft har som varit bortglömt för dom nästan, men det är väl för att det ligger så "långt borta" från dom andra rummen. Annars har det inte hänt alltför mycket idag, eller jo.. min lilltå mår inte bra, den blöder som tusan så jag hevade på ett plåster fort som tusan tidigare när jag upptäckte det. Konstigt, har inte haft ont eller gjort mig illa vad jag vet iallafall. Whaat more, justdet.. Ska även fundera ut en bra tid för att fotografera mina kids, helst på en helg då denna mycket duktiga tjej jobbar om dagarna :) Hon är suuper duktig på att fota, dessutom är vi släkt också. Eller ja, tror jag.. vi har iallafall samma kusiner, haha ;) Här har ni henne iallafall http://erniiee.blogg.se/!

Ska fortsätta snoka runt på lite bloggar nu, som vanligt då. Verkar bara vara skit på tv ikväll, och det också som vanligt då.


Säger godnatt redan här ifall det inte blir några fler inlägg ikväll!

Godnatt.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0