Body lotions <3

Barnen är nybadade, härligt.. Nu sover Bella men Felicia är då vaken än. Vi har fikat lite och nu ligger hon under mitt täcker och kollar lite tv medans jag surfar runt på nätet. Ska ta och beställa lite bodylotions från www.eleven.se
Ska beställa lime frosting och någon som luktar vanilj, har bara inte bestämt mig än, det finns såå mycket jag vill ha från den sidan men mycket jag inte behöver. Några produkter får det bli iallafall! Fast mest av allt önskar jag mig nu en fungerande tändare, åtminstone en, haha rökare som man är ;) Har man ingen blir man gaalen!

Fyy vad det har varit bra väder idag, tycker jag iallafall. Inte så där ruggigt kallt så man knappt kan vara ute, hoppas det håller i sig! Längtar till våren och sommaren. Underbart!


Säger godnatt redan nu ifall vi inte hörs senare ;) Kram!


Älskar dig ♥

Kommentarer
FotobyDenise [O R D & F O T O]

Hej, vilken fin blogg du har:D Du får gärna kika in min, där skriver jag om min tonåringsvardag med skilda föräldrar samtidigt som jag lägger in en HEL DEL bilder. Jag älskar att fota och blogga, kan det bli bättre? Så kika in och då kanske du kan lägga till mig på bloglovin om du gillar bloggen(A). Blir sååååå glad för alla kommentarer!<3

Tack i förhand.

/Denise

2010-01-08 20:25:41
URL: http://fotobydenise.blogg.se/
J E N N I F E R

Hoppas du får en trevlig helg :)

2010-01-09 00:32:26
URL: http://jeffelina.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0