Daddys little girl

Sådärja, nu sover barnen! Jag brukar alltid ha enorma problem med att lägga barnen, iallafall Bella då hon bara tycker att det duger med Pappa. Men nu hade dom inget val, samma sak igår kväll då la jag dom och jag lyckades på första försöket! Men som vanligt, när man ropat hej innan man är över bron så ramlar man, förstår ni? Bara för att jag skriver detta nu så kan jag med handen på hjärtat snart höra att någon av barnen vaknat. Hehe.

Sitter nu och kollar på Animal Planet iallafall, min favorit kanal :) Bara dryga en och en halvtimme kvar tills Kniven Mot Strupen börjar, love it!






Nu ska jag iallafall fixa mig lite fika och sen ringa Pappa och surra lite :)

Ni får ha en trevlig Torsdags kväll ifall vi inte hörs senare! Kram på er.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0