Det där med rubriker..

Sitter här och äter kall och god vattenmelon, herregud vad jag älskar frukt :) Har även knåpat ihop ett mail med bilder och sådant till min kusin, hon som gjort min nuvarande blogg design, hon ska börja på en annan åt mig, den jag har är fin men ombyte förnöjer ;) Haha. Ska strax pysa mig iväg ner till tvättis och hämta upp kläderna. Snälla nån ge mig en tvättmaskin, då blir jag glad!!




Ska gå och fota ungarna nu medans dom leker så snällt, sen kallar tvättstugan.

Me love you! ;)

Kommentarer
Maj

Hej!

Vilken fin bild på en så söt Isabella. Hon ser så go och nöjd ut! Kram till dig!

2010-01-14 19:47:20
spider

sicken goding =)

2010-01-14 19:52:08
URL: http://spiderchick.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0