Ett berg av tvätt.

Ska snart ta och göra iordning Felicia sen ska hon iväg och ta sin andra och sista vaccintationsspruta! Det kommer nog att gå lika bra som förra gången, hon är så duktig min stora tjej! Vad mer då, tvätten är ivägkörd till Mamma, väntetiderna här i huset på att få tvätta är extremt långa och när du väl lyckats få en tid då är det någon lallare som har tjuvit den. Så idag är jag 14 år och ber min Mamma tvätta allt, hon höll på att få en smärre chock när hon såg vårat gigantiska tvättberg :)

Nu ska jag kila vidare och hämta lite vattenmelon + äkta vaniljglass.

Kram på er.

Kommentarer
Jessi Fox

vilka söta kids du har!

2010-01-22 12:56:22
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0