Ett evigt väntande..

30 dagars handläggande för föräldrapenning, det låter ju kanon även fast jag haf f-penning för inte allt för länge sedan. Bara några månader sen. Jaja, är bara att glatt vänta likt alla andra. Men hon på andra sidan luren skulle iallafall lämna ett medelande åt min handläggare att rappa på lite, så lite tur kanske man har. Det återstår att se!

Har just lagat klart lunchen, innan det vart det en tur till Gällivare med Mathias till arbets medans Mamma var här med barnen!


Faaan, posten kom just och inte fick jag min väska än heller och inte mina två förstoringar jag gjort på barnen! Ett evigt väntande med allt.

Kommentarer
Marran

Att det alltid ska krångla och dra ut på tiden!



Du har en jättefin design, har du gjort den själv?

2010-01-25 15:42:50
URL: http://tvjournalistjavisst.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0