Fattiga jävlar!!

Jag tycker att det är jävla konstigt vad folks fingrar kan bli så långa, helt otroligt. Ibland förstår jag inte vad folk tänker med, knäna? Tänker dom alls, överhuvudtaget menar jag? Knappast. Att man inte kan låta bli andras saker någongång, det säger ju rätt mycket om en, tycker jag. Tjuvar, fyfan för sådana människor! Folk som sliter arslet av sig, dessutom oftast gratis för att andra ska ha det bra och ha det roligt, jag hade lessnat. Till saken, har iallafall varit inbrott på fritidsgården i byn, Pappa älskar verkligen byn så jag kan tänka mig hur alla mår nu. Såå jävla tråkigt när folk inte kan hålla sina händer i styr, för att man själv inte har guld och gröna skogar så behöver man inte ta av andra. Jävla idioter!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0