G-night!

Snart blir det kvällsfika, gott. Sitter här med en handduk på håret, blött hår. Finnar i ansiktet, gud vad sexigt. Jag brys då inte i det, dom försvinner någon dag ;) Ska ta och kolla klart johan falk filmen nu, fast jag är as trött. Hatar att somna med blött hår, uscha för det! Ska sluta tjattra nu och fixa fika och borsta det där håret, vill inte se ut som ett troll imorgon när jag vaknar. Haha. Imorgon blir det tvättning av kläder, det kan jag lova er! Haha, ne usch nu ska jag hålla käft och avsluta detta meningslösa inlägg, hehe.


Älskar dig mitt underbara fina hjärta, alltid du och jag livet ut! Utan dig är jag verkligen inte hel, det ska du veta! Du gör mig lycklig ;) ♥

Älskling ♥ Jag

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0