Ge mig sommar!

Nu är Felicia på dagis och Bella sover! Funderar på att hämta lite värmeljus och tända runt badkaret sen tappa upp ett bad, härligt. Bara ligga i lugn och ro utan två barn runt badkaret som vill plaska. Matti ska dra på gymmet så jag blir "ensam hemma". Ibland är det rätt skönt det också, alltså att vara ensam men när det gått typ en kvart eller nå då blir man rastlös, ingen som skriker en rakt i örat, eller frågar om något, busar, pussas eller kramas.

Fyfan vad jag längtar till sommaren, herregud.. Vara ute dagarna igenom, jag längtar ;) Gör ni? Nu börjar jag faktiskt bli less på denna vinter. Vill ta på mig ett snyggt linne, mina jeans shorts, sandaler och bara vara ute i den stekheta sommarvärmen med en iskall dricka i hand, lovely! Ta långa kvällspromenader med barnvagnen precis som förut.


Härligt att drömma sig bort ibland ;) Bara några få månader kvar så är sommaren här!





Det här gillar vi inte, ge oss sommar nu!

Kommentarer
Daniela

jag håller med dig kan inte sommarn bara komma nu. Det är för kallt och det är jobbigt att ha på sig en massa kläder när man ska ut.



ha det bra :-)

2010-01-22 18:45:29
URL: http://blacknbeauty.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0