Godmorgon

Ny dag idag, tvättning står förhoppningsvis på schemat! Igår var det en lugn men en trött dag, Felicia var på badet iallafall, det gillade hon! Jag tål ju inte klor så jag pallrade inte mig dit, så hemma blev jag. Bruden är inne i någon period nu, direkt hon inte får som hon vill, då när man säger nej eller tillrättavisar henne då höjer man näven och så får man en smäll! Såklart är det inte acceptabelt men vi försöker lära henne vad som är rätt och fel! Är bara några dagar sedan som jag fick en fot upp i ansiktet, hårt.. ont gjorde det men man kan ju inte bli arg. Nåånåå, ska ta och kika nu om det är ledigt i tvättis så jag får bort en maskin eller två. Fast helst av allt hade jag velat ha en större toalett och en massa pengar, då kan ni gissa själv vad jag hade köpt utan tvekan! Haha.


Vi hörs senare ;)

Kommentarer
Jessica

Hemma hos är det som tur är inga sparkar och slag, men hon spottas...

2010-01-12 08:14:11
URL: http://thingelingan.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0