Godnatt

Passar på att kika in lite snabbt under reklamen (kollar på Kniven mot strupen) för att säga godnatt åt mina kära läsare!
Har tagit mig en underbar dusch, fikat kvällsfika. Ligger nu under täcket med bloggdatorn i famn och tv:n på. Som vanligt. Ska ta och kika till M:s tradera sida en sväng bara för att se om jag blivit över budad, har lagt bud på en ny Hello Kitty väska till min dator ;) I need one! Jag lägger oftast själv inte pengar på sådant då jag anser att det finns vettigare saker att köpa, men den var faktiskt hur sööt som helst och jag är i behov av en datorväska! Dessutom var den rosa ;) Haha.

Nånå, nu ska jag ta och kolla på programmet.


Jag älskar dig mer än vad ord kan beskriva, med dig vill jag alltid vara med. Du gör mig hel, lycklig, glad!
Mitt hjärta är ditt, föralltid.

Du och jag livet ut vackra! ♥


Kommentarer
cammie

söt du är :) din blogg verkar super mysig så den kommer jag absolut besöka igen :)

2010-01-14 21:38:59
URL: http://tuschaa.blogg.se/
NAISY- Anna i landet Upp och Ner

Vad fint! Och vilka gulliga sessor du har!

2010-01-14 22:03:45
URL: http://naisy.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0