Jag och barnen

Nu är det snart godnatt för barnen, dom är verkligen övertrötta! Så jag ska ta och surfa vidare sen slänga mig i duschen, för ikväll är det Mathias tur att lägga barnen då jag lagt dom dom senaste två nätterna ;) Ska kika om jag har någon ny bild att bjuda på också!



Nu blir det en bild på mig för en gångs skull! Kanske dags för en toning, ser inte så fräscht ut mitt hår. But hey, IM A MUM!! :)






Isabella nybadad :)






Felicia läser bok :)







Åt helvete med min mini-dator, fyfan.. Varje gång jag skriver ett inlägg så raderas skiten, gud vad less jag blir. Nej, jag ÄR less! Ska sälja skiten och köpa en ny. Nu ska jag fort fort publicera detta inlägg innan det raderas igen, sen göra mig lite kvällsfika! Vi hörs när vi hörs, kram på er!










Kommentarer
Linda

Nog har jag tid för både dusch varje dag, sminkning om jag vill, platta håret, ansiktsmask, pealing, smörjning, varje morgon. Samt färgning av håret när jag känner att det är dags, laga middag, städa, tvätta och hålla det fint hemma. Ändå har jag Rasmus som kräver enormt mycke ompyssling när han är så liten och inte kan göra någonting alls själv, som jag dessutom ammar ca 8 timmar per dygn totalt och är ensam hemma med från tidigt på morgonen till sena eftermiddagen när Anders jobbar, och nu flera dagar i rad när han är i jokkmokk och jobbar. Jessica har tid för dusch varje dag, sminkning, fixning av håret, städning av hela huset, matlagning, handling och allt sånt, och då har hon två stycken barn med alldeles för mkt enegri. Förstår inte hur du inte kan ha tid med någonting sådant som du jämt säger? Det går inte riktigt ihop för mig ;b

2010-01-25 19:21:23
URL: http://lindamadelen.blogg.se/
Maj

Oj, vilka fina bilder på flickorna. Isabella har är ju som en riktig "sockertopp", sååååå söt. Felicia lika go som vanligt. Blir varm av att se de fina barnen. Kram på er alla!

2010-01-25 20:19:26



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0