Jäkla bluetooth som inte fungerar!

Lite glest med uppdateringar, är så tråkigt att ens skriva något när man inte ens får in några bilder. Jäkla bluetooth som inte fungerar! Vet inte vad jag tar mig till snart, behöver någon som kan hjälpa mig att få igång den. Kabeln hittar jag inte heller så det fungerar inte på det sättet heller. Ska försöka kolla på det där när jag väl får en lugn stund över, nu ska jag ta och kolla klart Jon and Kate & 8 barn! Älskar det programmet! Sen blir det att skriva en låång handlar lista, skoj!


Hörs kanske senare? Kram.

Kommentarer
NORAH

--



Fin blogg

Vad händer ikväll då?;)



www.nourahs.blogg.se

2010-01-08 18:49:43
URL: http://nourahs.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0