Köttfärssås ála Mathias

Herre vad mätt jag blev, vi har just ätit middag :) Matti lagade köttfärsås o makaroner, smakade gott! Jag och Felicia fixade salladen, som vi förövrigt glömde bort att ta fram. Kom på det just när vi nästan ätit klart, rackarns!
Jag har ett starkt behov av grönsaker/sallad och frukt, varje dag! Blir tokig om jag inte får det ;)
Hellre ett beroende av det än att slafsa i sig hamburgare och pizza varje dag, haha inte min stil!!

Nu är förstoringarna på barnen skickade också så med lite tur kanske jag har dom imorgon eller på Måndag!

Om jag inte minns fel på måttet så var det 70*120 eller något. Minns inte riktigt. Men stort kommer det bli iallafall ;) 3 förstoringar för 399 kr!! Inte illa.



Ska läsa mina favoritbloggar nu och ta det lugnt en stund :) Kram

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0