Kryssa hit och kryssa dit, klicka här och klicka där.

Sådärja, nu har jag tillsammans med Matti fyllt i föräldrapennings papprerna, tyvärr är jag alldeles för dum i huvet för att fixa sådant själv, haha är så tjorvigt med datumen och allt möjligt man ska kryssa i och allt så det fick Matti fixa, hehe. Nu blir jag lite rik iallafall, tog bara en jäädra lång tid att fixa den där e-legitimationen. Jag hatar tjorv, det ska gå fort, fort som fan annars får det vara. Som det nu har varit, jag har dragit ut på tiden ett par veckor, därav gått miste om många viktiga kronor. Så kan det gå om man är en lat jävel, men om jag säger såhär. Dom pengar som kommer in nu när jag tagit ut fp-dagar, dom är MYCKET välbehövliga! Pengar är inte allt visserligen, men otroligt mycket.

Matti drog nyss på jobbet igen, ungarna leker snällt med varandra så nu ska jag passa på att kolla mitt favoritprogram som börjar om några få minuter. Jon & Kate och 8 barn. Rätt imponerande faktiskt, först fick dom tvillingtjejer, sen 6-lingar. Jisses, dom gör det bra minsann. Samarbete på hög nivå!


Well, nu börjar det så vi hörs senare. Kram

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0