När man har lite att göra..

Himmel vad härligt det var med ett stekhett bad ;) Det behövdes, haha! Sitter nu och surfar runt och bara tar det lugnt medans ungarna leker, väntar även på posten för nu vill jag verkligen ha min datorväska och förstoringarna! Blir fan galen snart på detta väntande!!

Snart är det Februari ;) Vilket innebär att det är Alla <3:ans dag! Mysigt!


Om man hade fått allt man pekar på så hade jag velat ha, just nu:

- Tio röda rosor
- En villa
- Ett stycke körkort
- En bil
- En fet diamantring på mitt finger
- Hushållerska som städar, tvättar, lagar mat, knäskurar golvena.
- En helt sprillans ny garderob full med nya kläder åt mig och barnen.


Du fixar det va, älskling? Tack. Älskar dig också :) HAHA.. fyfan vad jag är sjuk i huvet ;p

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0