När man har tråkigt..

ALLMÄNT...
Namn: Marie
Piercingar: Nej
Tatueringar: Nej
Längd: Dvärg
Skostorlek: 38 ibland 39
Hårfärg: Brunt
Är du kär i någon: Jo
Önskar du att du bodde någon annanstans: HAHA, är det här ett skämt eller? Flyttar gärna idag om det hade varit möjligt!
Tänker du på självmord: Nej inte nu nåmer
Tycker andra att du är attraktiv: Såklart dom gör det
Vilket shampoo använder du: TRÈsemme
Vilken parfym använder du: DKNY
Vad är du rädd för: Höjder, mörker
Gillar du att tvätta: Frågan går ej att besvara då min Mamma tvättar åt mig ;)
Gillar du Berg-och-Dalbana: Nejförihelvete


SENASTE...

Film du hyrde: Hyr inte, jag är olaglig
Film du köpte: Köper inte, jag är olaglig
Låten du lyssnade på: Jay-z  - Empire State Of Mind
Låten du hade på hjärnan: Samma svar som ovan
Låten du laddade ner: Laddar inte ner, använder Spotify ;)
Personen du ringde: Mamma
TV program du tittade på: Cops
Personen du tänkte på: Skit du i det ;)


FAVORIT...

Mat: Sallad
Låt: Finns många bra
Sak att göra: Äta frukt, kolla tv
Sport: Ligga på soffan och pilla naveln
Dryck: Isvatten
Kläder: Leggins, brottarlinne, hoodie
Film: Patrik 1,5
Bil: Audi


ANTAL...

Gånger du varit kär: 3 gånger
Gånger ditt hjärta brustit: Många gånger, men vem fan bryr sig man ska inte gråta över spilld jävla mjölk!
Hjärtan brustit på grund av dej: Ingen gång, hoppas jag
Gånger ditt namn varit med i tidningen: En eller två tror jag
Ärr du har på kroppen: Två ärr på exakt samma ställe (2 kejsarsnitt)


SENASTE...

Bok du läste: Magdalena Graaf - Det ska bli ett sant nöje att döda dig
Personen du fick mail av: Susan på Oii design
Personen du fick brev av: Samma som ovan ;)
Personen du fick sms av: Mathias
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Öhm, idag.. Menas det med släkten, så ja flera herrarns år sedan sist.


ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: Snytit mig i näsan
Var det kul: Nja inte så värst, det var mest grönt och gult
Hur tidigt stiger du upp: När någon av barnen väcker mig
Gillar du att slåss: Helst inte, men ibland har man inget val
Vad ska du göra ikväll: Äta frukt, vila, kolla tv

Är du seriös: Oftast
Vad är du allergisk mot: Pälsdjur, pollen, idioter
Var har du ont: Just nu? Ryggen
Använder du hårspray: Nej
Kan du stå på händer: Nej och  tänker inte pröva heller
Favorit serie: I en annan del av köping


ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: Både och
Gillar du ketchup: Nej
Är du glad nu: Beror på
Var du glad igår: Det tror jag nog
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Jo
Vad dansar du till: Bugg musik
Stockholm är: Sveriges huvudstad
Göteborg är: En fin stad
Kan du sjunga: Jo
Mer värt än guld: Mina barn och kärleken min ;)
Spaghetti eller makaroner: Både och
Ett land jag helst vill besöka: Thailand
Ska bli skoj: -
Ska inte bli skoj: -
Sparar till: Hemligt ;)
Väntar på: Februari
Pålägg som gäller: Skinka och sallad
Dagens dryck: Vatten


Kommentarer
evelina

Jag snor denna lista av dig :P

2010-01-29 21:43:12
URL: http://qwaszx.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0