Om vädergudarna är med oss..

Kikar in här lite snabbt och kollar läget bara och skriva ner några meningslösa rader, alla här väl inte meningslösa.. haha.
Barnen är nybadade och har lagt sig, eller ja Matti håller på att lägga dom så jag har nu en lugn stund för mig själv. Svara på en massa mail ang företag som ska samarbeta med mig och min blogg ;) Läsa dagstidningarna är ju ett måste, och läsa lite bloggar. Om det är lockande väder ihelgen hade vi tänkt bege oss till kvarnbacken eller Dundret, vilket som. Åka pulka med barnen och grilla korv, och dricka varm choklad/saft. Gott! Bara en skoter som saknas, rackarns. Det hade varit pricken över i:et.

Har tagit en massa söta kort på barnen för en stund sedan men kameran ligger i köket och jag orkar verkligen inte resa på arslet för att hämta den och föra över korten, får göra det vid ett senare tillfälle då jag är mindre lat, haha.


Ska kika vidare nu, vi hörs.

Och du? Jag älskar dig mycket, mitt fina vackra hjärta. Du och jag livet ut ;)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0