Som om sex anledningar inte räckte.

Sorry för dålig uppdatering men här har ni anledningarna:

- Snoret rinner
- Fryser
- Svettas
- Yr
- Mår illa
- Ont i magen

All energi jag haft idag har gått åt till att vara med barnen så mycket jag bara orkat, vilat, vilat lite mer, vilat så att jag halvt om halvt somnat. Jo, ett bad har jag också hunnit med!


Ska vila lite nu och kolla lite tv, boxern fungerar inte :( Tråkigt. Men den kommer nog igång till veckan, och gör den inte det så ska jag maila dom och påpeka att jag kommer att hänga ut dom här på min blogg inför alla mina 900 unika besökare ;) Jag menar, betalar man för något så ska man ju kunna nyttja det också!? ELLER?

Det är ungefär som en h*ra, betalar man så ska man väl fan få k**l*a.. ??


Fansjävlaskitbajsihelvetevadlessjagärochärjaginteredanlesssåblirjagfandetsnart!!!!!!!!!!!!!!!


Nåväl, får kolla på mina tråkiga kanaler tills vidare, hejsålänge!!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0