Söndag kväll

Just nu vill jag ha en varm famn att krypa upp i, någon som säger åt mig hur jävla synd det är om mig just nu. Och verkligen gråter med mig. Hämtar något gott att dricka och tröstar mig, fyfan vilken smärta jag har! Den vägrar gå över. Jag döör. Trodde jag skulle göra det sist jag bloggade men tydligen lever jag än. Vilket misär!

Dagen har bestått av att bada två gånger, äta svingod middag, vila resterande timmar av dygnet, gnälla som ett litet barn om hur ont jag har. Hehe.


Matti tigger likt ett gatubarn i Afrika om att han ska få en länkning till sin blogg, (ja, 29 år och bloggar, vadårå?) haha, fetglöm det säger jag bara ;) Haha, han får minsann ragga upp egna trogna, söta vackra läsare!



Nåvars, ska vila en kvart nu innan jag ska hämta tandpetare för att spärra upp mina ögon en timme iallafall, ska kolla på programmet Blåsningen som börjar nu kl åtta på 3:an. Jiiiisses vad jag längtat! Haha.



Seriöst inlägg, man tackar och bockar ;) Vi kanske hörs senare, om ork och energi finns.

Jag älskar dig mitt gullehjärta, vackrare än du finns inte. Tvivla aldrig på min kärlek till dig!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0