Städa och rensa!

Hoho, jag är redan helt slut. Har börjat storstäda och rensa kl sju imorse. Nu ger jag upp, orkar inte nå mera haha. Har städat köket. Efter det tog jag fram sopsäckarna och började tokrensa, en massa sommar/vinter kläder som bara hängt i hallen och tagit plats, sådant man inte använder, det plus en massa annat åker ner i förrådet. Vi har alldeles för mycket saker.

Har ett stort förråd inne i lägenheten, ska dra fram sopsäckarna igen till helgen för där inne är det verkligen kaos!! Ska rensa och slänga en massa man inte använder. Fy, helt galet vad man samlar på sig saker. Jisses. Ne, här ska rensas!


Det här är något jag bara drömmer om, att ha ett helt rum som en enda stor garderob bara för mig!





Ikväll eller imorgon kommer det mest troligt att dyka upp en ny design här, som min kusin har gjort. Är jag nöjd med den så slänger jag upp den här :) Fast dom hon gör brukar jag vara supernöjda med, haha jag själv är alldeles för värdelös för att ens orka börja ge mig på att göra en egen design. Men hon gör dom med glädje så jag tackar och tar emot ;)


Nåväl, vi hörs kanske senare! Kram

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0