Tre bokstäver, ett ord. Du <3

Sådärja, nu har jag minsann varit duktig ;) Har röjt och städat i flickornas rum, ohja det behövdes verkligen. Bara att dammsuga och skura kvar att göra, det gillar vi, haha! Jag bokstavligt HATAR att ha det nasty hemma, speciellt när barnen kryper omrking på golvet, då ska det vara skinande rent. Fast iochförsig så är det jäkligt svårt att hålla efter när man har småbarn, men man gör så gott man kan ;) Efter att ha busat med barnen och lekt, sen städat dessutom lagat mat så är jag nu helt slut! 

Ska läsa lite bloggar och de nu sen börja med middagen, dvs skriva en "handlar-lista" också. Behöver fyllas på i kylen litegrann med nödvändigheter. 


Den 22:a ska Felicia få sin andra och sista vaccinationsspruta mot svininfluensan! Det går nog lika bra som sist :) Ska fixa en liten belöning färdigt åt henne som hon får imorgon när hon är klar, det förtjänar hon tycker jag! Hihi.



Nåväl, inom sin tid blir mest troligt även denna blogg lösenordsskyddad, så vill ni fortsätta att läsa den så lämna er mailadress, namn ev. bloggadress så att jag har dom sparade och kan skicka ut lösen när den dagen är kommen att jag spärrar för dom nyfikna ;) Fast ibland gillar vi lååånga näsor. Haha, bränn dig inte bara om du lägger näsan alldeles för nära elden. 

Kommentarer
Johanna

Hej! Jag har mejlat anv och lösen till dig? [email protected] var det va? kolla igen!

Jag vill gärna fortsätta läsa bloggen och du.. MAN SKA ha rent hemma när man ha småbarn. Precis som du skriver... de är runt på golvet och tänk då att ha äckel överallt.. nej fy!

2010-01-19 20:50:29
URL: http://jobeah.blogg.se/
Linda

Det är bara två bokstäver i ordet "DU" ;)

2010-01-20 11:45:17
URL: http://lindamadelen.blogg.se/
Jessica

Jag läser bloggen varje dag och vill gärna fortsätta med det :)

2010-01-21 07:46:21
URL: http://thingelingan.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0