Jävla skitdator!!

Min dator har kraschat imorse, den startade men det gick inte att göra något alls på den så Mathias har nu fixat den och även lagt in windows 7 i den. Nu fungerar den igen :) Tacka gudarna för det, hade aldrig klarat mig utan min lilla dator! Tror att den var full med virus, och det är ju inte bra.. hade inget virus skydd i den heller men även det är fixat! Dessutom har tryckplattan slutat fungera, bara vänster knapp som fungerar felfritt men inte högerknappen. Så nu får jag använda en vanlig mus, fyfan vad jag är less! Ska köpa mig en ny dator för nu orkar jag med denna skit nå mer!! Är bara inkompetenta jävlar som måste använda mus, sådana som inte klarar av att använda en jävla tryckplatta.

Ååååååååh, ilandsproblem kanske man kan kalla detta? Nej, jag kallar detta en katastrof!!


Så, till veckan blir det att köpa en ny dator ;) Ohyes! Hoppas dom har inne en likadan som jag har på Expert fast en rosa! 10 tums skärm, perfekt!


Blir det en ny för mig så blir det den 4e datorn jag har på ca 3 månader. Great!

- Den jag har nu
- Haft en exakt likadan som skärmen sprack på = ingen bild!
- En vit 10 tums som jag köpte på tradera

Nu, en ny?





Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0