Vad fan gjorde folk innan tv:n kom till världen?

Fyfan vad less jag blir, boxern kommer inte igång förens imorgon eller om ett par dagar med lite tur. Visst, tvn är inte allt men jävligt mycket när man har tråkigt! Felicia är på dagis, Bella sover, Matti sitter och nördar på datorn, disken är borta. What to do? Jag blir fan galen.

Herregud vad man är tv beroende. Galet!



Ska fixa mig en lååång antennkabel och dra till sovrummet så att vi kan kika film ikväll iallafall. Vägrar att kolla på ettan, tvåan, fyran!! Justdet, jag vägrar!

Kommentarer
emma

sv; härligt :) vi mår bra. visst kan vi det, lägger till dig nu :)

2010-01-28 14:15:18
URL: http://emmaochvilda.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0