Världens starkaste?

Jag sa ju att jag har dålig fantasi när det gäller matlagning, nu vart det hemmalagad pizza. Gott var det iallafall! Imorgon blir det något avancerat tänkte jag ;) Någon gratäng med grönsaker i. Ska ta och på en barnfilm åt ungarna nu, sen slänga mig i badet medans Matti åker iväg och kollar någon mobiltelefon han ska köpa, tycker faktiskt att han behöver en ny, den han har nu är vidrigt sliten.

Kommer snart att få en ny design till min blogg också ;) Min snälla kusin ska göra den, den jag har nu har även hon gjort. Här har ni henne :) www.elinn.blogg.se


Avslutar det här inlägget with a picture ;)


En Mamma





En stark Pappa!






Har tagit lite mer nya bilder på barnen, visar dom senare ;) Kram!


Kommentarer
Linda

Haru dålig fantasi och snor min rubrik? ;) hihi...

2010-01-15 18:59:46
URL: http://lindamadelen.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0