13e Juli 2010

Gaaah vad less jag blir när paketen alltid ska sitta i Ånge.. lite jävla störande att man får paket avi, då blir man ju såklart skitglad, sen när man kollar när man tidigast kan hämta ut så är det oftast dagen därpå.. kollar man inne på postens hemsida med kollinr så står det alltid Ånge :( Ska iallafall ringa konsum efter tre någon gång, för dom brukar få in paket på eftermiddagen också, så jag hoppas innerligt!

Kanske att det är min dator eller så är det flickornas badrockar samt ryggsäck med broderat namn på :) Längtar sjukt mycket efter båda paketen! Men jag har ju mina aningar om vad detta paket kan innehålla, väger ju ändå 3 kg? Nåja, bara att vänta..


Sa jag att jag hatar att vänta?

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0