15e Juli 2010

Idag har mina tankar snurrat bra många gånger om, det är vissa stunder om dagarna.. ibland flera som jag verkligen börjar fundera. Ju mer jag tänker ju mer blir tankarna värre! Har ju fått diagnosen B för ett tag sedan, vad "B" betyder kommer jag inte nämna igen, leta i arkivet om ni vill för någonstans där ska det stå för er nyfikna! Känns så jobbigt iallafall att jag har en lång väg kvar att vandra, att ständigt behöva kämpa med alla tankar jag har.. för när man lider av denna diagnos jag har så flöder tankarna iväg på bara några sekunder och då gäller det verkligen att fortare än fortast tänka på något bättre! Jag har mina barn att leva för och det är jag glad över. Vill bara veta när detta helvete ska ta slut.. vissa dagar är såklart bättre än andra, men sen får jag dom där dagarna då jag orkar absolut ingenting! Jag har iallafall funnit en blogg jag kommer att fortsätta läsa, hon lider av samma diagnos som jag har. Kommer inte att länka henne för då ser ni ju där av vad jag lider av.

Jag vet att jag inte är ensam med detta, men tack vare alla fördomar som finns så håller jag tyvärr tyst i denna blogg.. tänker inte råka ut igen för alla korkade kommentarer som vissa i denna värld kläcker ur sig. För trots att jag har denna sjukdom, så är jag en bra Mamma.. så tappad bakom en vagn är jag inte!


Ska sätta mig ute på balkongen en stund nu och surra med Mathias.

Måste tänka på annat för att inte hamna på ruta ett igen, det orkar jag verkligen inte med..

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0