18e Juli 2010

Godmorgon! Haha, det var länge sedan jag skrev så, kanske på tiden? Barnen och Mathias har åkt ut till H för att grilla och fiska i detta skitväder, jag vägrar.. sen dom där jävla myggen ;) Dom älskar mig, men tyvärr så är inte den kärleken besvarad från min sida ♥

Har nyss fixat klart E´s födelsedags present också, dock fyller hon år först i Oktober men det är bra att vara ute i god tid tycker jag ;)


Bjuder på några bilder när jag ändå är i farten ;)

Pratar med Mommo i telefonen


          


Kommentarer
Mormor

Mormors guldklimp som är så fin. Kram

Mormor

2010-07-18 19:36:12
Mormor

Mormors fina tjej. Du är så fin. Kram

Mormor

2010-07-18 23:45:44



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0