19e Juli 2010


Måndag idag igen, tycker att dagarna bara rusar iväg.. tjejerna sitter och tittar sin favoritfilm och jag tog en kort paus ifrån rensandet jag håller på med! Börjar man inte på morgonen så då orkar man fan aldrig.. vi har samlat på oss så onödigt mycket skit men nu ska det ut!

 Ihelg var vi förbi Gunillaskolans lekpark, men vaa faaan dom har ju tagit bort gungor och allt.. så kul, vart går man nudå med barnen när dom vill till en lekpark?? Helt stört för fan. Nog fan hade dom kunnat ha den kvar kan man tycka, Lkab info och HR är ju där ändå så.. Haha, kanske ett STORT tecken på att man måste förflytta sig någon annanstans, jag är såå sugen men ett jobb kanske först måste vara på sin plats? ;)

Vad har ni för er idag förresten?


Kom på att jag lovat er att fota min nya dator, det ska jag göra idag också.. Nu ska jag återgå till min rensning, hoppas ni får en underbar och solig Måndag ♥


Kommentarer
eve

Att dem tagit bort gunillaskolan är hel sjukt. Jävla idioter som sitter i "friska" gällivare kommun.



De vill spara pengar men plåga ungarna som måste åka buss.

2010-07-19 11:37:37
URL: http://qwaszx.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0