25e Juli 2010

Bara 13 dagar kvar så blir pigan 3 år, och då blir det kalas! :) Ungarna och Matti for iväg och fiskade, jag föredrar ju inte mygg till tusen så jag stannade hemma och drog igång med att rensa/städa/fixa och dona. Nu känns det fräscht här igen, bara disken kvar så kan jag pusta ut, hehe tog en liten paus nu ;) Finns något jag verkligen hatar så är det banne mig saft fläckar på golvet, grejer överallt. Usch usch usch!! Jag trivs verkligen inte när det är stökigt, mitt psyke pallar inte med det. Hade iofs varit väldigt kul att få se Mathias någon gång, tjaa typ en gång per år iallafall byta sängkläder, eller kanske fixa disken och skura och sådant som jag gör! Gör inte jag det så då blir det aldrig gjort, det kan jag lova er! Däremot är han kung på att skruva i bilar, datorer och fixa med sådant!!

Fast nu när han kommer hem ska jag sätta honom att göra pizza deg ;) Kanske blir som igår när han prompt själv skulle göra pannkaka, jag fick absolut inte göra något. Haha, vem fixade disken, smorde in plåten, la i äggen m,m.. Ni kan ju gissa en gång ;) JAG. Nåja, har faktiskt lovat honom att nästa helg så ska jag göra något med barnen så får han vara hemma och ha egentid, hoppas han städar i flera timtal som jag brukar göra när jag har egentid, hahaha ;)

Dagdrömma får man göra, eller hur? ♥

Kommentarer
mathias

nästa helg ska ja dricka bärs å ta de lugnt...

2010-07-25 19:05:51



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0