30e Juli 2010

Det finns ingen superMamma som är världsbäst på allt och verkligen klarar av att ha 78 bollar i luften på engång, samtidigt som tålamodet är på topp! INGEN. Bella vägrar än en gång att vila nu på dagen, dock vet jag att hon är så övertrött så det finns inte! Hon måste sova för annars orkar hon verkligen inte med resten av dagen, mina krafter är slut och likaså med mitt tålamod. Fast jag älskar mina barn högt över allt annat på denna jord så vill jag ibland bara fly världen i några minuter för att sen komma tillbaka, få andas ut och få nya krafter. Dock är det bara att härda ut, det blir bättre med tiden!

Samma visa varje gång hon ska sova, förmiddag som kväll.. spelar ingen roll alls. Gallskrik tills svetten rinner! Men, någon gång så blir det bättre med det också, trots allt så är hon världens gulle prinsessa!





"Och nej, era få idioter där ute, man är ingen dålig Mamma bara för att man har lust att slita bort sina egna hår på huvudet ibland" :)


Kommentarer
Anonym

Barn och sömn är grymt jobbigt ibland. Lyssna på din mamma-känsla bara så löser det sig nog med tiden.



Trevlig helg!

2010-07-30 23:34:32



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0