5e Juli 2010

Hej på er, förlåt att jag inte hann blogga imorse! Jag råkade ta mig en liten sovmorgon, tio min efter att jag klivit upp så kom "the Nanny", så hon tog kidsen så att jag fick stressa klart för att sedan bege mig to the work! Tog mig tid till att mysa en stund med barnen, pussa dom riktigt mycket.. fy vad jag har saknat dom idag! Fast ändå rätt skönt att få komma ut och jobba också för den delen, det behövs! Uscha, jag hatar att vistas bland en massa människor men för att få bort det så måste jag utsättas för det också.. inte dra ifrån problemen!

Nu ska jag börja förbereda middagen, uppdaterar senare med lite nya bilder! Dessutom har jag saknat kidsen så ska även vara med dom en stund, så datorn bort prioriteras för stunden ;) Kram på er, söta fina rara läsare!


Bara en random bild ;) Kunde inte låta bli att fota min halvt döende blomma! ♥




Förresten..

Ni betyder, och era varma kommentarer värmer i mitt hjärta! Ni är bäst!!



Kommentarer
Fashiontrio - Emmy

SV: det ska vi göra! :)

2010-07-05 17:33:42
URL: http://fashiontrio.blogg.se/
emma

har du fått din kamera? :P

2010-07-05 22:05:58
URL: http://emmaoliviah.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0