7e Juli 2010

Idag är det en enda månad kvar innan min äldsta dotter blir 3 år :) Vart tusan tar tiden vägen? Jag tyckte det var igår som hon legade i magen och sparkades, varje natt mellan kl 24-02 så bökade hon runt så att jag nästan tappade andan, en spricka i revbenen! En förlossning med kejsarsnitt och en jäkla massa sammandragningar innan, men så JÄKLA värt det! Min stora tjej är inte så liten nå mera! Jag är stolt över min tös!

Förövrigt har jag kommit hem från jobbet för en stund sedan och jag må säga att jag trivs som fisken i vattnet där! Så sjukt kul personal där borta, vi garvar tills vi kiknar av skratt, vi har så himla kul ihop. Och hur ofta kan man säga att man trivs på ett jobb? Vet inte hur många olika ställen jag jobbat på inom äldre och handikapp omsorg, detta är det enda stället jag trivs på ordentligt!

Nu ska jag läsa min favoritblogg sen slänga mig i duschen, så grymt varmt ute.. fast hellre det än "åsk" luft.. haha! You know me ;)

Kommentarer
alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

blir en stor flicka då ^^,



Föresten orkar du rösta på min bild igen ? vore grymt snällt.. vill så gärna vinna :$

Länk; http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=2145

2010-07-07 15:10:45
URL: http://vadfanskajagheta.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0