Beslutsångest!

Sitter här och funderar på om jag ska göra ett par slingor i mitt hår, i mörkare nyans.. typ på en sida bara. Antingen en tjock slinga eller några smala? Fan, jag som hade tänkt att spara ut helt till min vanliga hårfärg, fast det är ju bara slingor ändå?? Ska ju inte färga hela håret, det kommer jag aldrig mer att göra.. någonsin! Men ett par slingor kan ju inte skada, kan man tycka.. eller vad tycker ni? Fan då, jag och min bestlutsångest..

Haha det roliga är att Mathias skulle ändå på affärn just nu så sms:ade att han skulle köpa någon färg.. mörkt ska det vara! Haha kanske blir som sist, ber han köpa apelsin/persika juice men kommer hem med vanliga apelsiner!


"Älskling, köper du rökt skinka.. jaaa visst gör jag det... oj, råkade köpa en hel gris, nämen godjul då ;) "

Kommentarer
Daniella

Hejhej!



Jag såg att du hade bloglovin' och då undrar jag om du kan följa mig där? Skulle bli glad isåfall, men skriv tillbaks och säg om du ska följa mig så följer jag tillbaks :) Bytheway: Cute bebis!

2010-07-12 00:06:21
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0